miercuri, 23 octombrie 2013

Review spuma de baie Balea orhidee si flori de migdal



Hello again! Dupa cum am promis, am revenit cu o scurta descriere a spumei de baie de la Balea cu orhidee si flori de migdali, pe care am achizitionat-o saptamana trecuta din dm. Intre timp am reusit sa imi cumpar si  un dop de baie si aseara m-am pus pe treaba. Nu era apa atat de fierbinte precum ar fi trebuit, insa nu am mai putut rezista. Am pus dopul, am dat drumul la apa si punctul culminant
, am deschis spuma si am turnat.... ma asteptam sa fie o explozie de spuma, insa nu a fost asa; in timp ce apa curgea se producea si spuma insa nu asa cum vroiam eu, era ca si atunci cand te speli cu sampon.Nu m-a impresionat asa ca am lasat apa sa curga sa se umple cada si am mai turnat inca o groaza de spuma de cred ca am pus deja un sfert din sticla in disperarea mea de a avea spuma ca in filme. Stiti vorba aceea :Unde nu e cap, vai de picioare" sau "Cu rabdarea treci marea" ceva de genul :)). Problema mea a fost ca nu am stat sa astept si m-am grabit, am pus mai multa spuma decat trebuia, cred ca de vreo 3-4 ori mai mult decat ar fi trebuit.  Cand am terminat de umplut cada cu apa nici nu stiu cum sa descriu cum arata. Era spuma pana in tavan aproape:D. Greseala mea a fost ca daca stateam sa vad in continuarea as fi observat ca odata cu cresterea apei crestea si spuma si se transforma in cea din filme, insa nu am avut rabdare si am crezut ca produsul nu e bun. Ma  bucur ca m-am inselat pentru ca acest produs este foarte bun, face spuma multa multa multa si rezistenta,nu se vede nimic prin ea odata ce intrii in cada, poti sa stai acolo mult timp linistita si sa te relaxezi. In consecinta il recomand, sigur il voi mai recumpara. Mi-a placut si pentru ca dupa ce am iesit din cada si m-am limpezit pielea mi-a ramas catifelata si nu uscata cum se mai intampla cu alte spumante. Pentru mine e spumantul perfect, are si un miros fin si discret ce ramane pe piele atat cat trebuie.
 In consecinta daca doriti sa faceti o baie cu spuma multa multa multa si sa va relaxati eu o recomand pe aceasta.

O zi superba va doresc!
















0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template