marți, 22 octombrie 2013

Comanda Yves Rocher

In sfarsit ieri  am primit si comanda de la Yves Rocher dupa o lunga asteptare de 2 saptamani aproape. Eram foarte nerabdatoare deoarece comandasem mai multe produse de care aveam nevoie si avizul tot intarzia sa apara, ca sa aflu pana la  urma cand am fost la posta ca pachetul meu se afla la alt oficiu si nu la acela de care apartin. Ce sa mai comentez?! Traim in Romania si cu asta am spus tot.
Sa va si prezint putin produsele:

 L-am ales pe acesta ca fiind primul pentru ca m-am indragostit de el la primul miros :D. Este prima data cand l-am comandat pentru ca tot auzeam pareri bune despre el si mirosul superb.
Nu imi pare rau. Miroase divin,a cafea proaspat rasnita, sau a tiramisu, nu stiu exact cum sa-l descriu; ideea este ca nu am rezistat si l-am folosit aseara la dus si nu imi venea sa mai ies din baie.


Pentru cine este interesat am trecut si ingredientele:

Cel de-al doilea gel de dus este cel cu migdale din California. Imi place cum miroase,este fresh si te trezeste la viata, face o spuma bogata sub dus ca si cel cu cafea. Ce admir foarte mult la gelurile de dus Yves Rocher este ca imi lasa pielea vizibil foarte fina dupa dus.Acesta are ingrediente de origine vegetala si se mentioneaza pe recipient urmatoarele : "Fara ingrediente de origine animala, pH neutru pentru piele." Fiecare gel de dus are 200ml si a costat 8,50 ron.



 Ce mi-am mai cumpart este aceasta crema hidratanta pentru  zi si de noapte. Nu prea folosesc creme de fata decat  primavara si in sezonul  rece cand pielea mi se usuca si de fiecare data cand ma machiez bineinteles.
Cum am primit-o am si testat-o, imi place. Are o textura fina, intra cu usurinta in piele, nu imi incarca tenul si are un miros discret de musetel. Recipientul are 50ml la pretul de 20 ron.





Un alt produs achizitionat este acest demachiant pentru ochii sensibili. In prezent folosesc un demachiant tot de la Yves Rocher, din gama cu musetel, insa atunci cand vine vorba de ochii sensibili, mi-i cam irita, de aceea l-am ales pe acesta. L-am si testat aseara si mi se pare ok, in primul rand pentru ca nu m-au mai usturat ochii cand am inceput sa ma demachez, asa cum se intampla cu cel vechi( poate si din cauza ca nu contine alcool) si a curatat bine si machiajul. Are 125ml si eu l-am prins la pretul de 15ron.



Acest deodorant imi place foarte mult cum miroase avand in vedere ca nu are  in compozitia sa parabeni, alcool si saruri din aluminiu. Este tot cu miros de migdale din California, un miros fin,delicat si fresh. Inca nu l-am testat ca sa imi dau seama de rezistenta sa, insa ca si miros sunt multumita. Are 50ml si l-am achizitionat la pretul de 10ron.


Ultimul produs cumparat de mine este acest balsam pentru buze cu miros (si gust?) de zmeura. Am dat in jur de 8-9 ron pe el si are 4 gr. Era foarte laudat pe siteul lor insa eu l-am cumpart pentru toamna si iarna mi se usuca buzele mai mereu si aveam nevoie, dar pot sa spun ca nu m-am impresionat. Ma asteptam sa fie mai puternic hidratant si sa miroasa mai puternic a zmeura. O  sa vad pe parcurs daca e bun de ceva sau nu.


Acestea au fost produsele pe care mi le-am cumparat eu, insa am mai primit cadou de la ei o masca cu argila pentru par si ten, un lapte pentru corp si un cub efervescent cu lavanda pentru relaxarea picioarelor.

Laptele de corp l-am mai avut si in trecut si stiu cum miroase, imi place, este fin si nu imi pare rau ca l-am primit din nou.   


Pastiluta cu lavanda este noua pentru mine pentru ca nu am mai primit-o pana acum.   




 Cea mai mare curiozitate o am pentru masca cu argila si ulei de argan din Maroc. Am vazut ca pretul ei era de 70 de lei, sper sa fie buna de ceva la un pret asa de mare si la un gramaj de 100ml. Scrie pe ea urmatoarele : "Ingrediente de origine vegetala: ulei de argan bio, apa de trandafiri, extract din porumb. Fara ingrediente de origine animala."






Cam asta a fost despre comanda mea de la Yves Rocher. Acum urmeaza sa testez si sa folosesc produsele comandate. Voi revenii cu dezvaluiri daca am parte de ceva special din partea lor, sau inves, de ceva foarte neplacut, insa sper sa nu fie cazul deoarece acesta firma nu prea m-a dezamagit pana acum cu nimic.
Imi plac produsele lor, sunt cat de cat mai "sanatoase" fata de altele, chiar daca nu in totalitate si la pret le consider ok.
 Cine mai foloseste Yves Rocher si ce parere aveti? Ce experiente?!


 O  zi superba va doresc!

2 comentarii:

  1. Stiu, de pe la prieteni, ca sunt foarte bune produsele lor.
    Chiar vroiam sa imi comand, printre altele, gelul de dus cu aroma de cafea. Cred ca o sa imi fac, cat mai curand, acest cadou! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Adela! Da, eu sunt multumita de ele si cel mai mult imi plac gelurile de dus, cu toate ca se termina cam repede:D. Pe asta de cafea sigur o sa il mai comand. E senzatia aia atunci cand mirosi un sapun si parca iti vine sa il mananci. Am intrat pe blogul tau si imi place foarte mult. Ceva de genul as fi vrut sa scriu si eu candva numai ca nu pot sa pun in cuvinte frumoase ca ale tale, tot ceea se simt si traiesc zi de zi. Felicitari pt blog si o sa il adaug si eu la blog roll

      Ștergere

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template