joi, 17 octombrie 2013

Noi achizitii


Niciodata nu imi place sa incep cu "deci", dar de data asta chiar nu ma pot abtine :D , deci afara e urgie, e urat rau, parca vine sfarsitul lumii . Eu ca de obicei imi gasesc de facut treaba exact pe vreme din asta urata si a trebuit sa ies pe afara si sa imi  revolv treburile prin oras, mai exact sa ajung la AJOFM. In fine, la intoarcere nu prea puteam sa vin eu direct acasa si m-am gandit sa merg putin prin Maritmo Shoping Center si sa vizitez Dm-ul putin deoarece niciodata nu am intrat ca sa studiez ce e pe acolo, pentru ca mai mereu era gol si nu imi venea sa intru eu si sa se uite toata lumea la mine. Dar azi am intrat si nu a fost deloc cum ma asteptam, cu toate ca magazinul era
gol, nu m-a stresat nimeni ,nu s-a tinut nimeni dupa mine printre rafturi ca si cum as fi o infractoare (si ma refer la vanzatoare in general). Chiar m-am mirat ca am putut sa ma plimb linistita si sa ma uit la ce vreau eu si cat timp vreau la un produs fara sa ma aiba cineva in vizor. Probabil ca lucrul asta face parte din politica magazinului cumva :D

Si ca sa revin la titlul postarii ca si <achizitii> din dm pot sa prezint doar doua chestii deocamdata deoarece nu aveam timp sa stau prea mult sa ma hotarasc ce vreau si nici buget prea mare. Mi-a placut foarte mult mirosul acestei spume de baie de la Balea si am pus mana pe ea,numai ca fiind eu nerabdatoare s-o incerc, de abia cand eram in maxi taxi spre casa mi-am adus aminte ca nu am dop pt cada ,............... deci sunt cu capul in nori si trebuie sa mai astept pana cand ma duc sa imi cumpar un dop :)).


Imi place foarte mult cum miroase, este din orhidee si floare de migdal si sunt nerabdatoare s-o testez. Imi place gramajul comparativ cu pretul : 750ml la 9lei mi se pare destul de ok. Ca si ingrediente nu cred ca este cea mai buna alegere, dar ce spuma de baie nu  contine SLS?! 



       A doua chestie interesanta este acest spray de gura Dontodent, pe care l-am si folosit imediat si mi-a placut foarte mult din prima. Are o aroma fresh dar nu usturatoare si care sa deranjeze ci chiar placuta care pe mine m-a tinut jumatate de ora pentru ca dupa aceea imediat am mancat ceva si s-a mai dus din prospetime.


    A costat 5lei si are 15ml si cu siguranta o sa il recumpar dupa ce se va termina.

 In total sunt multumita si o sa mai merg in dm cand mai vreau ceva ieftin si bun, mai ales deodorante roll on  de la Balea pe care le-am vazut la 6 lei si de care imi pare rau ca nu mi-am luat macar unul gandindu-ma ca mai intai sa termin ce am inceput acasa.

 Dar adevaratul meu motiv de bucurie este ca mi-am gasit samponul mult cautat (nu in dm) ci la un targ bio, despre care habar nu aveam ca se desfasoara in Maritimo si ca au mai ales ce caut eu : NATURA SIBERICA. Ma tot uitam pe cosmetica verde si parca mi se parea mult prea mult 45 de lei pt un sampon si ma tot gandeam daca sa il cumpar sau nu si de unde mai ales. "Deci" nu imi vine sa cred ca am dat azi total din intamplare peste acest targ si unde aveau produse natura siberica, retetele bunicii agafia ,love 2mix organic si multe alte produse bune ce le gasim pe cosmetica verde dar cu preturi mult mai accesibile. Imi venea sa-l "pup" pe domnul care era la stand, de bucurie ca nu mai trebuie sa dau multi bani comandand online; si asa mi-am luat samponul pt par deteriorat si vopsit la pretul de 32 ron. Dupa ce am plecat din mall am ajuns acasa si am aflat despre ce targ era vorba:

" Târgul Exponatura se bazează pe un concept cu un grad ridicat de atractivitate pe piaţa sud-est europeană, este un eveniment dedicat unui stil de viaţă sănătos, care oferă o gamă completă de resurse, contând în produse, tehnologii şi servicii eco (bio), naturale şi organice.
Evenimentul aduce în atenţia publicului constănţean o alternativă puternică la modul actual de viaţă, din care fac parte atât de controversatele E-uri, coloranţii, aditivii şi chimicalele. "

Dupa ce am studiat bine samponul am observat ca pe spatele lui unde sunt trecute indicatiile in romana exista si un site, acesta fiind siteul lor de unde eu de acum inainte voi lua aceste produse deoarece e mai accesibil. Vi-l las si voua  AICI  pt cine e interesat sau curios.







P.S. Abia astept sa imi cumpar dop pt cada pentru a putea utiliza spuma de baie Balea.

Voi ce achizitii ati mai facut in ultimul timp?


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template