vineri, 1 noiembrie 2013

Masca cu avocado si miere de la Organic Shop

Buna la toata lumea! Am cam lipsit de pe blog cateva zile deoarece am fost cam ocupata cu achizitionarea unor electrocasnice si mobile, insa azi am revenit cu o noua achizitie, si anume masca de par cu avocado si miere de la Organic Shop. Ca masca de par am avut una de la Avon, cea renumita cu ulei de masline( care mie nu mi-a facut nimic in mod deosebit, doar mi-a lasat parul fara de volum, dar la varfuri e la fel de uscat si degradat). Pusesem ochii pe ea de foarte mult timp, inca
dinainte de a-mi achizitiona samponul de la Natura Siberica pentru par vopsit si degradat. Astazi am fost la Pavilionul expozitional, deoarece stiam ca au stand acolo si cei cu aceste produse si m-am dus special ca sa imi cumpar aceasta masca. Am stat cam mult la standul lor deoarece as fi cumpart tot ce era pe acolo, toate sampoanele imi faceau cu ochiul.

Am cautat destul de mult pe net o parere despre aceasta firma si sa vad daca a folosit-o cineva, insa spre dezamagirea mea nu am gasit, oricum eu eram hotarata sa mi-o cumpar. Deocamdata nu prea am ce sa va spun despre ea, decat sa miroase superb, in comparatie cu ce ma asteptam eu. Din moment ce nu contine parabeni, sls si silicon ma asteptam sa miroasa a plante si a ierburi asa cum miroase samponul de la Natura Siberica, insa masca aceasta miroase foarte fresh si parca si a banane, sau cel putin asa o percep eu. Are o textura foarte cremoasa, parca e pasta de avocado, imi venea sa o mananc. Acum de abia astept sa o folosesc si sa vad daca am aruncat banii degeaba pe ea sau nu. Are un gramaj de 250ml la pret de 40 ron.



A mai folosit cineva produse de la Organic Shop, ce parere aveti?

2 comentarii:

  1. Very great post. I simply stumbled upon your blog and wanted to say that I have really enjoyed browsing your weblog posts. After all I’ll be subscribing on your feed and I am hoping you write again very soon!

    RăspundețiȘtergere

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template