marți, 15 octombrie 2013

Keratina Lichida Anian

O sa comentez si eu putin despre acest produs deoarece am ajuns sa fiu tot mai interesata de el datorita fetelor care au postat recenzii despre el pe bloguri si care m-au cam convins ca este un produs bun. Am gasit cateva relatari  foarte dragute aici si aici la Simona.

Tot navigand pe internet si citind despre Anian am ajuns sa gasesc si un
site foarte accesibil ca pret din punctul meu de vedere si anume triodeluxe.ro de unde se pot achizitiona aceste produse. Ce mi-a placut cel mai mult este ca am descoperit cateva promotii foarte ok si inca un lucru: tarifele pt expedierea coletelor si comanda minima nu sunt exagerate ca prin alte parti pe unde am mai cautat. E accesibil. 

Mie mi-a facut cu ochiul aceasta combinatie 



Pentru cine este interesat de  promotie o  gasiti aici . Nu vreau sa fac reclama la site sau altceva,dar sunt foarte entuziasmata deocamdata de ce am descoperit :)

 Ce promite acest produs ca face:

1. Keratina Lichida 
Contine ingrediente identice cu cele din structura firului de par, care acţionează cu o intensitate cu atat mai mare cu cat parul este mai deteriorat.
Previne si combate caderea parului:
• Reface parul deteriorat
• Previne si combate matreata
Este o solutie complexa de tratament si ingrijire cu efect garantat daca se aplica periodic si in mod corect.
Actiunea Keratinei Lichide ANIAN revitalizeaza stralucirea matasoasa, naturala a parului, revigorandu-l si dandu-i volum, astfel incat sa arate radios si sanatos.
Instructiuni de folosire: Uscati parul cu prosopul dupa ce a fost spalat si dat cu balsam. Aplicati Keratina Lichida, apoi masati usor si pieptanati.
IMPORTANT: Uscati usor cu uscatorul de par caldura fiind necesara pentru fixarea ingredientelor active pe par. Coafati ca de obicei.
2. Balsam instant bifazic pentru par vopsit.
Noua formula ANIAN Balsam instant bifazic pentru par vopsit este special creata pentru a proteja si prelungi culoarea parului vopsit sau nuantat. Contine filtre UVA si UVB. Macromoleculele sale confera suplete parului afectat de coloranti, in timp ce complexul de vitamine B5 si vitamina E hraneste, hidrateaza si protejeaza parul de oxidantii care ii afecteaza culoarea. Matasea, keratina si proteinele de grau repara parul.
Instructiuni de folosire: Aplicati uniform pe parul curat, uscat cu prosopul. Se poate folosi si pe parul uscat mai ales daca este deteriorat si expus la soare. A se agita inainte de fiecare utilizare. NU SE LIMPEZESTE. A se evita contactul cu hainele.
 Descrierea este preluata de pe triodeluxe.ro

 Acum astept o comanda de la Yves Rocher si dupa ce o primesc cred ca o sa las una si pe triodeluxe.ro. Sunt foarte nerabdatoare sa vad ce efect or sa aiba si asupra parului meu aceste produse foarte laudate de toata lumea.

Cine le-a mai folosit?Care este experienta voastra cu Anian?






0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template