marți, 15 octombrie 2013

Revenire in forta si sa speram ca de durata...



Am inceput si eu mai demult sa fac o incercare de "blog" insa mi-a cam esuat deoarece nu am mai putut sa ma tin de treaba si nu am mai postat nimic de mai bine de un an. De aceea m-am decis sa incerc din nou si de data aceasta in romana. In ultimul timp am inceput sa fiu foarte pasionata de cosmeticele pt ingrijirea si aranjarea parului. Din aceasta cauza am
navigat foarte mult pe net si am descoperit foarte multe bloguri dragute si de mult ajutor in unele privinte. Imi place foarte mult sa citesc parerile altor fete pentru produsele pe care le-au experimentat si astfel gasesc si multa imformatie inainte de a ma hotari sa cumpar un produs sau nu. M-am gandit sa incerc si eu. Sa impart cu restul lumii experientele mele cu cosmeticele si nu numai, cu cam tot ce mi se intampla zi de zi. De aceea vreau sa imbunatatesc si imaginea viitorului meu spatiu de scris si poate usor usor, cu timpul  va incepe si el sa arate ca un blog adevarat. Sper sa imi iasa !


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template