vineri, 24 ianuarie 2014

Campanie BUZZstore Coccolino


Pentru cine inca nu a aflat de aceasta campanie, ea s-a desfasurat in perioada de dinaintea Craciunului si m-am aflat si eu printre fericitele participante.M-am trezit cu coletul acasa si nu stiam despre ce este vorba deoarece ma inscrisesem demult dar nu credeam ca ma vor selecta deoarece eu niciodata nu am castigat ceva, oricat de mic, sau chiar si sa testez asa cum s-a intamplat de data aceasta.





      In conluzie a fost o surpriza placuta pentru mine cele doua sticlute de Coccolino plus ursuletul si
crenguta de brad plus felicitarea. A fost cu adevarat un cadou placut de Craciun. Am reusit de abia acum sa fac o recenzie deoarece am fost foarte ocupata. Aproape ca am si terminat de utilizat cele doua sortimente de balsam Coccolino si m-am gandit ca deja a trecut prea mult timp si ar fi cazul sa scriu si eu doua randuri daca tot le-am primit gratuit spre testare.


 
        Asadar, am avut doua recipiente cu doua mirosuri diferite, unul roz cu miros de fructe rosii si tiare iar celalalt este lila cu miros de orhidee mov si fructe de padure, acesta din urma fiind preferatul meu si pe care il voi cumpara cu prima ocazie, daca il mai gasesc.Miroase ca o gradina de flori primavara, a prospetime si curatenie.Nu pot sa descriu atat de bine cum ar fi trebuit, insa are un miros divin. Si primul balsam miroase la fel de tare si frumos, insa cel mov este preferatul meu.Gusturile nu se discuta. Pe langa gama de mirosuri m-a mai atras si aspectul ca persista cel mai mult, fata de alte balsamuri de rufe. Pe mine m-au convins iar ursuletul sta la loc de cinste pentru ca imi place foarte mult.




PS: Pentru cine e interesat si vrea sa se inscrie la campanii de testare se poate documenta aici


2 comentarii:

Adauga un comentariu

 

DayLightNews Copyright © 2012 Design by Ipietoon Blogger Template